Update, Alyssa Milano <3

Ojoj vad man missar när man har lagt ner kändisvärden de senaste åren. Alyssa Milano är min favorit i hela världen, förmodligen mer än Sophia Bush och Förhäxad är min barndomskärlek.
Följde alltid allt Alyssa gjorde förut men efter att ha levt mitt eget liv (:P) har jag totalt glömt bort henne.

SÅ NUU är hon gift sen sommaren 2009 och gravid sen februari 2011. Didn't see that one coming:P
Men jag är otroligt glad för henne och hon som antagligen är världens mest omtänksamma människa kommer bli världens bästa mamma.

Gör mig lite nere dock att jag missade så mycket så nu fan ska jag hålla koll på både Milano coh Bush och Mr DiCaprio som har en egen klippbok :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0