sverigeresa


Kolmården 17-18 juli med Emil, Mamma och broder Daniel. Eftersom jag fyller år den 30 maj blir det min lilla födelsedagsresa :)

Bokade också biljetter till i Juli när Emil och jag ska ner till Michaela i Uddevalla och sen möta Mamma och company i Göteborg.
Den 10 Juli åker vi till Uddevalla,
Den 14 juli åker vi till Göteborg
Den 17 juli åker vi hem till Stockholm igen.

Kanske blir Emils landställe igen i augusti också i Dalarna.

Vilka resor :)
 Dom ända resorna antagligen, håller oss till Sverige i år. Svenska sommaren är ju faktiskt bäst plus att det typ kommer bli medelhavsvärme igen så vem behöver spanien?


Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Men come oooon jag har bokat kålmorden typ 10 juli verkligen dissa mig för EN vekca jaja! haha nördar ;) just de filmerna kom jag på nu. Tror den ena är hos mamma eller så är deh emma båda två ska kika =D var aristocats samt charlie å chokladfabriken

2011-05-09 @ 16:58:09
URL: http://emelienikkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0