Sjukling men hoppar runt

Jag är sådär fruktansvärt sjuk just nu. Sådär riktigt sjuk som det inte ens är roligt att man skämtar om.
Har varit lite småförkyld ganska länge men sen så i tisdags  så var det kört. Hela paketet; Feber, halsont, ont i kropppen, ont i huvudet, Hosta, snorig och täppt näsa. Har inte mått såhär dåligt på hur länge som helst, Jag vill inte vara med!

Det är ett jävla under att jag överlevde dagen. Med 40 graders feber slängde jag mig upp ur sängen kl 9 imorse för att hinna med bussen och till föreläsningen mellan 10-12. Sedan satt jag i två timmar och leeeed, gjorde klart kompletteringarna till C-uppsatsen och lämade in de.

Sedan var ju planen att åka hem och vila så att jag skulle orka åka till Ruthberg i Fruängen, men åker jag hem? NEJ! Drar till Hagsätra istället där Jennie och Becca hängde. Där satt vi nördar i soffan med våra ihpones och spelade en massa spel mot varandra.
Efter det så drog jag direkt till Fruängen och drack vin (inte det bästa kanske) Och nu är jag äntligen hemma.

Har provat en massa kläder och har äntligen bestämt mig vad jag ska ha på mig på gudsons dop.

Men imorgon blir det att åka till Farsta C  med kusin och köpa en massa doppresenter och födelsedagspresent till min älskade Brie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0