0.3 Your Parents

Mamma Victoria.  Hennes intressen är Farmville, Cityville, ja, alla slags ville som finns i facebook. Annars är det jag och mamma hemma och våra katter. Mamma sover i vardagsrummet  och stökar ner vardagsrummet med sin dator, pappaer, fanta och cheeseballs. I övrigt är hon en underbar person som är snäll mot alla och försöker göra så mycket som möjligt, ibland tar hon på sig lite för mycket. :P



Pappsen min är en smart människa som har den bästa humorn. Så om ni undrar så är det från honom jag har fått min underbara humor:) Min pappa vet allt och lite till, det är honom man ringer när man inte vet hur man kockar pasta eller om man vill veta namnet på en random blomma. Han bor också i Skarpnäck, på gården bredvid oss och det mysigaste som finns är att komma hem till honom och äta mat, spela kort, bara prata eller till och med kolla på en dåligt skräckfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0