0.6 Your day

Roligt att jag ändå tänke skriva om min tråkiga dag så vart det en del av den här roliga listan istället.

Min dag då såg ut så att gick upp nio för att möta upp pappa för att övningsköra lite. Vi tränade på dragningsläge i nedförsbacke, snabb start och lite start och bromsning. Sedan körde vi[han] till Orhem så fick jag köra PÅ EN RIKTIG VÄG fram och tillbaka. Han sa att om jag börjar köra av vägen så blir han livrädd och sen satt han och höll i handbromsen hårt som fan. Sen kom det värsta, EN JÄVLA BUSS! jag börjar skrika " Det kommer en buss! Det kommer en buss!" och pappa börjar skrika "BROMSA DÅ" HAHA men jag klarade, Värsta adrenalinkicken dock..

Sedan kom jag hem, tvättade håret och åt två kokta ägg till det nya One tree hill avsnittet om var värsta nagelbitaren och lite Chad Michael Murray sitter aldrig fel.

Sedan iväg till skolan för seminarium. Vår kursledare Karl-Magnus är helt underbar, vill bara ta hem honom och ha honom som min bästa kompis. Bytte faktiskt nr med en annan tjej i klassen så att vi kanske möts upp i veckan och pluggar, så där skaffar man nya vänner också.

Nu är jag hemma, hämtat ut en ny klänning från Nelly.se, gjort potatisgratäng och skickat iväg mamman för att köpa kött. Resten av kvällen blir till att äta gott och skriva på C-uppsatsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0