tatueringshistoria

Tatueringen var ju lite av en impuls fast även en länge väntad en.

Har alltid velat göra något för mina katter men har aldrig kunnat bestämma mig exakt vad.

Hade tänkt skriva Emil, Kajsa och Grimms namn, men efter det som hänt så kan jag inte längre skriva namnen Emil på min kropp, det skulle vara allt för konstigt.

Så jag gjorde svalor som representerar mina älskade katter och speciellt för Emil som dog 2007 som jag älskade över allt annat. han är den första svalan, den som ser så fri ut <3

 

Så jag och Santi gick till tatueringsstudion i bagis idag och jag trodde jag skulle få vänta tills nästa veckan men han sa att han hade tid om två timmar, LOTTO. Så jag var lite nervös och beslutsångesten började komma men resultatet blev jättebra och nu behöver jag bara titta på armen och må bättre när jag ser att jag har mina katter med mig <3

Det var även skönt att få känna lite fysisk smärta så att allt smärta jag känner nu inte bara är psykisk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0