.

Hektisk vecka. Kom hem från Hunnebostrand förra onsdagen, IDAG är första gången jag typ har varit hemma i mer än två timmar :P Och hur spenderar man den här tiden? PLUGG! Har dock ca 10 avsnitt från 4 olika serier som bara ligger på skrivbordet och väntar på att bli sedda, suktande:P

Sedan jag kommit hem förra veckan har jag gjort tre saker, Jobbat, festat och festat. En smula plugg och ett massa umgänge med vänner har också stått på schemat.

Kom på en "bra" plan att jag skulle dricka varje dag i en vecka, började i lördags, klarade det tills igår, då sa fan kroppen ifrån, jobbade till nio och fanns inte en chans att jag pallde en kväll till, svaagt!!



I torsdag var nog den skönaste kvällen. Hängde med min kusin på stureplan, vilket var lite otippat men utecompagniet var asnice. Vi satt med en öl och en cigg i handen hela kvällen:P Sen drog vi till Spybar tills jag vart utslängd. Haha när jag berättade för min kompis att jag var det så var hon "stolt över mig" .

Första och sista gången på Stureplan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0