Älskar våra konversationer älskling .

Vi på msn är oslagbart säger jag bara .
Vi gick från hjärnuppfinningar till att sätta Anna i en fågelbur.

sofia säger:

hoppas dom uppfinnar någon hjärn-update snart för det börjar bli akut. jag minns ungefär hälften av vad 80-åringar med demens gör numera. vi måste ställa allt tillrätta igen

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

vi kan ju alltid hoppas att något sådant uppfinnes, men antagligen efter att dom har hittat botemedlet till cancer, vi får ju inte vara för giriga

sofia säger:

men om våra hjärnor glöms bort och dör finns det ju ingen som är kapabel till att komma på någon jävla medicin åt cancern! fan i helvete att dom ska komma före i detta

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

okej okej, fight the power, langa hjärnmedel

sofia säger:

mm. nu när du ändå inte går till skolan kan du satsa på att uppfinna det? bara den inte tvingar in jesse, chad, zac och alla de andra i min hjärna för då kommer jag dö en ännu hemskare död

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

ey förolämpa inte stjärnorna

sofia säger:

ey kalla dom inte stjärnor

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

ey kaxa inte emot

sofia säger:

haha jävla svenneunge

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

jävlaaa....vete fan du är

sofia säger:

haha pucko jag är också svenneunge

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:
härmapa

sofia säger:

KALLAR DU MIG APA NU VA? VEM ÄR DET SOM ÄR EN APA EGENTLIGEN

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

 måste jag ens svara på det? vi är båda antar jag,,,,

sofia säger:

jag brukar i alla fall inte stå och slå mig själv på bröstet

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

förhoppningsvis inte...

sofia säger:

party people in the place (not) to be!

sofia säger:

ibland får man lust att orka bli part igen

sofia säger:

men sen kommer man på att det är jobbigt

sofia säger:

och så går man och lägger sig istället

sofia säger:

det är då man vet att det går utför.

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

haha det kan man ju då lätt säga, men man pallar ju inte längre, det är för ansträngande

sofia säger:

mm och snart kommer det gråa håret nersmygande tillsammans med rynkorna och celluliterna. sexxxxxxxxy

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

fan va vi kommer att vara heeta

sofia säger:

jag vet! vem fan satsar på unga bimbobrudar när man kan satsa på två crazy mormödrar som borde lagts in på hem för x antal år sen. I love it

sofia säger:

vi borde göra en film om oss som gamla crazy ladies.

sofia säger:

DET vore något för världen

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

filmen skulle lätt äga ju, vi skulle bli väärldskända.

sofia säger:

och då skulle vi inte behöva jobba mer sen !hjärnan blir avlöst med pengarna. vem behöver kunna tänka när man kan köpa någon som gör det åt en?

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

haha robotar for the win

sofia säger:

nej för fan! robotar är creepy. Vi snackar real slaves á anna

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

hahaha fan va rolig, man skulle lätt kunna driva med henen as mycket, hon ska var our bitch.

sofia säger:

yes yes couldn't agree more. Hon är så söt när hon goes pms-bitch

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

hon blir fett aggresiv, nästa läskig asså.

sofia säger:

mm, någon borde ge kvinnan lite valium så att hon blir go i huvvvvvet istället. Eller såna sprutor som apor och elefanter får i arslet! åh vad jag skulle garva då. lovely

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

haha jag skulle döö av skratt

sofia säger:

men förihelvete, du får ju inte dö fattar du väl. det finns så mycket mer vi kan göra ju <3

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

aa okej honey, jag lovar att inte dö från dig <3

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

Man vill ju inte lämna en värld där anna är slaven:D

sofia säger:

hahahaha nej det är där man vet att man hör hemma.

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

i so agree with you, men jag tror inte att anna kommer att vara särsklit fast vid iden.

att vara särsklit fast vid iden

sofia säger:

med superlim sitter grejer där dom ska.

sofia säger:

ska vi sätta henne i en såndär söt fågelbur? och mata henne varje gång hon är duktig och kvittrar och härmar?

Maria|| Aptitude.blogg.se || [47] säger:

I looove iit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0