theres are a diffrent from growing up and growing old.

Tror inte att jag kommer att hinna blogga så mycket imorgon så jag slänger in några inlägg nu, ska försöka att blogga lite imorgon också, om jag får tiden.
Ska upp fett tidigt, typ halv 9 för att sedan vara på folkets hus i bagis kl halv 10. Sen ska jag sitta på möte dära i till kl 2 typ. Sen hem fort som fan och fixa mig för att sedan åka till den länge sedda mormorn, har inte träffat henne på typ 1 ½ år, inte sen jag skickade värsta hatbrevet till henne och skälde ut henne totalt. måste försöka bli vän med henne innan jag fyller 18 :P vill ju ha presenter:P:D
Sen när jag kommer hem, om jag kommer hem, om hon inte dödar mig på kuppen, ska jag ringa lover och se om hon vill hitta på något.

image404

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0