uträkning?

HAHA när jag satt inne på mattelektionen så var Michaela också med ett lite tag för hennes hund skulle till vertrinärern, typ:P något sånt. men men så skulle jag förklara för matteläraren att jag glömde att skriva heela  uträkningen i typ % eller nått på sista uppgfiten på provet igår. Men orden kom inte precis rätt om man säger så.
Först sa jag utrustningen och sen insåg jag att det var fel så jag tänkte omformulera mig, så jag sa istället utlösningen. HAHA. hon ba  "haha utlösningen? nu blev det nog lite fel"

Min svenska är nog inte riktigt på topp idag, men hon förstod i alla fall vad jag menade, hoppas jag, annars är det nog lite pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Michaela

haha det var så jävla kul , "utrustning.. nej utlösning!"

2008-04-09 @ 17:27:40
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se
Postat av: Michaela

haha det var så jävla kul , "utrustning.. nej utlösning!"

2008-04-09 @ 17:27:48
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0