borta bra men hos Afroz bäst .

Så är man hemma hos Afroz i tensta, ÄNTLIGEN liksom, vi skulle ha träffats i tisdags, men då flyttade vi det till torsdag, men då kunde inte tönten längre, så nu är jag tillslut hära.

Fick också nyss reda på att Afroz redan har ätit, så jag får äta ensam :O det är ju inte roligt hon sa att hon kunde äta igen med mig:D <3

Fast mat får vi vänta med, om typ 30 min ska vi dra in till kungsan, det är tydligen the voice grejen idag och Afroz ville verkligen gå, man kan inte säga nej till henne. Så dit far vi snart.

Men jag är fortfarande riktigt hungrig så hon får ta och mata mig innan vi åker, speciellt om vi ska vara där inne tills kl 10, då är vi tillbaka kl 11 :O jag kommer att dö.

Maria: "Hur länge håller the voice på?"
Afroz: "till tio" och skrattar

Det finns inget at skratta åt, ska jag vara fast i stan och lyssna på skitmusik i 3 timmar?
Bäst för dom att dom spelar jesse McCartney- Leavin', annars har jag kommit förgäves.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Vad kul och bra :)

2008-08-16 @ 19:11:33
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0