en helt underbar dag

Nä fy fan va det går dåligt att blogga nu för tiden, kanske för att man inte har tiden .

Bästa nyheten har jag faktiskt,  jag var inne i stan med min pappa och Sussie och vi gick in på HM för att titta på en jacka som jag har varit helt förälskad i jätte länge nu, men det har kostat 600 kr och jag orkar inte slösa dem pengarna.
MEN vi kommer in, ser den, tar fram en jacka som bara råkade vara exakt min storlek och vet ni vad det står på lappen? HUNDRANITTIONÅTTA KRONOR! Den var på rean, det var ett riktigt halleluljah moment. Det var som taget liksom, lite " hej pappa" och ett leende så köpte han den åt mig :D


Kom hem, testade jackan, färgade håret och gick sen ner till pappa och åt mat och tittade på the dark knight igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0