mer eller mindre bra dag

Jag lever :) knappt :P  Det var en bättre dag idag, pratade med människor :O stod med 3/4 personer, fan va vi skrattade .
HAHA störtsköna.
 Stod inte vid maskinen idag, det var bra för då fick jag prata med människor istället.

Det var så jävla irriterande, hatar våran arbetsledare. Jag är grym på maskinen men tydligen så tycker eller ser inte han det. Det behövdes någon vid den tredje maskinen och han gick runt och frågade ifall någon kunde stå, han frågade alla killar, sen sa han" det behövs någon snabb!" han frågade inte mig även fast jag stod dära, nej nej han frågade bara alla killar eftersom han automatiskt tror att dem är snabbare. Jävla iditot måste jag säga, verkligen bara anta att killarna är bättre när jag gjorde maskinen snabbare än en av killarna som stod där hela dagen.

orka att det verkligen är så att tjejer bli diskriminerade på jobben.

Kommentarer
Postat av: Emelie

men så är det inte riktig på alla jobb =P det som väger mest är den som syns å hörs mest typ de orkar ju oftast inte ta reda på saker sjävla utan vill få allting serverat =P

2008-12-16 @ 23:31:17
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0