siming

okej så halva klassen var och simmade idag, livräddning you knowl. Och eftesom jag är livrädd för vatten kunde jag inte vara med och får antagligen IG. Men men det får man väll ta. Jag vill verkligen hoppa i och typ visa Uffe(läraren) hur grym jag är men jag kan verkligen inte. Det sitter i huvudet och det är fett jobbigt. För typ 1 eller två år sen älskade jag vatten, var värsta fisken i vattnet, men nu är det kört. Blev lite irriterad när jag satt och tittade på för ingen kunde hämta dockan som låg på botten och jag vet att jag lätt kan göra det. Det är fett lätt och fett roligt men såklart så måste jag vara rädd för vatten. Ville bara hoppa i och hämta den där jävla dockan. Hade lätt fått MVG, men men that´s life .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0