one tree hill 5x01

image24


Ikäll var min väntan över och jag fick se One Tree Hill Season 5, 5x1: 4 years, 6 months and 2 days.

Riktigt bra avsnitt,kul att få se Nathan & Haleys son Jamie,Och vart alla hade tagit vägen J

Det var riktigt kul att se hur det hade gått för Brooke I New York,Peyton I Los Angeles med musiken,Nathan & Haley i Tree Hill,Mouth,Skills osv..

Riktigt kul.Har saknat karaktärerna.
Jag älskade Sophia Bush i avsnittet, hon var fullkomligt underbar och har fortfarande ett hjärta av guld. Även som 21 åring och i stort sett vuxen bryr hon sig om alla andra. Det var sorgligt att se hur dåligt Peyton mådde och att se henne längta tillbaka till hur det var, får mig bara att längta tillbaka till säsongerna innan, när alla var helt tillsmans .
Men även fast det är sorgligt är det underbart fasinerande grymt bra.

Tack Mark Schwahn för att du den här serien.
Serien rör min själ varje gång jag tänker på den. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0