ett annat liv återkommet .

Det här var verkligen det sista jag behövde, av allt som händer just nu måste du komma in igen och få mig att ifrågasätta mitt val. Du sa att du inte ville ha något med mig att göra. Du sa att jag inte skulle kontakta dig mer. Du sa att jag är barsnlig och överdriven. Vad är man för vän om man kommer och går? En anledning till att det funkar är för att jag alltid har haft en svag punkt för dig och jag antar att jag alltid kommer att ha det , vilket beytder att jag allrid kommer att låta dig komma och gå.
Men att du försvann så betydde det att jag var tvungen att börja om, att stå själv för jag hade verkligen ingen kvar, ingen som digg. Och nu har jag lyckats, jag har lyckats att bygga upp ett nytt skyddsnät, nya betydelsefylla vänner som jag vet att jag beyder något för. Du var den personen som betyde mest för mig men jag kan inte låta dig nå fram till mig, inte just nu. Det enda jag kan lita på är mig själv, du fanns med dära men inte längre .
Du kan inte komma efter månader och säga att jag fortfarande är den som betyder mest för dig och säga att du fortfarande finns där för mig, inte nu. Inte nu när jag behöver någon, inte nu när jag måste klara mig igenom allt själv för det är det som jag har gjort när du inte har varit hära .

Kommentarer
Postat av: My

Känner igen det där i det du skriver.. Hoppas det ordnar sig!

2008-03-02 @ 00:57:25
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: GULDMEDALJ

Jag finns här för dig! Även fast vi har ett åtta månaders stort hål i våran vänskap så hoppas jag att du vet det.

2008-03-02 @ 05:14:51
URL: http://guldmedalj.blogg.se
Postat av: Maria

i know you are

2008-03-02 @ 14:49:59
URL: http://aptitude.blogg.se
Postat av: Anonym

Im still gonna be there for you, även om du inte vill det!

2008-04-25 @ 13:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0