Favorit GG avnsitt.

Så nu när jag har tittat klart på hela första säsongen så måste man ju ha minst 1 favoritavsnitt, right ?
And i got one :D Det sista är faktiskt mitt favorit, alla är så jävla sköna i det. Rory försöker visa Dean att hon forftarande vill ha honom men försöker ändå inte visa det och Chad M Murray är med mycket, vilket alltid för avsnittet bättre. Det bästa är i slutet när Dean kommer till Rorys skola och ser Rory och Chad(aka Tristin) och han vänder om igen.
Dom står typ där och skriker på varandra och Chad ser allt och sen så säger Rory;
Rory:Dean
Dean:what?
Rory: Wair
Dean: Why?
Rory: Because I love you, you idiot.
Då börjar en as bra låt och han vänder sig om och går fram till henne och kysser henne. Och Chad ser allting, och han gillar ju henne,det är så synd om honom. Man säger fan inte nej till Chad M Murray, då är man fullkomligt galen .

17 avsnittet är också min favorit. Rory och Dean har gjort slut och hon försöker att inte tänka på honom och går på en fest. Och det slutar upp med att hon kysser Chad M Murray.
HAHA det bästa är när han kysser henne och efter ett litet tag drar hon sig undan*IDIOT* och han säger;
Tristin:I'm sorry. What did I do? Did I bite your lip or something?
HAHAHA man märker väll om man gör det, vilken dum fråga. Anyway så börjar hon gråta och springer ut därifrån.

avnsnitt 18 är nog också en favorit .
Så dom tre är mina abosoluta favoriter, kommer säkert lägga till några fler eftter ett tag :P

Btw, så var det  typ 4 eller 5 avsnitt som jag hade sett av säsong 1, vilket var underbart för då fick jag se helt nya avsnitt.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0