I love it .

Asså herreugud jag vill inte ens uppmärksamhet, så varför ger ni mig det? Ni behöver inte gå in på min blogg, kommentera och lägga ner tid på mig? jag har inte bett om det .
Jag verkligen älskar alla kommentarer jag får, för er som inte fattar var det ironiskt men jag kör på att alla fattar det.
Ni kan ju tro så mycket ni vill att jag bara kommenterade Blondinbellas inlägg för att få mer besökare till min men sist jag kollade så brydde jag mig inte en sekund om besökarna i min blogg till skillnad får alla andra.
And By the way så är jag inte med i SSU utan i Unga örnar där allt om betyder något är barnen, till skillnad från moderaterna där allt som betyder något är pengar.

Och jag står i alla fall för mina åsikter och inte spelar anonym när jag kommenterar till skillnad från dom flesta som har kommenterat mina senaste inlägg. fegt kanske ? you tell me .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0