come one more season baby

Det sägs på OTH bloggen att Mark har skrivit på för en sjunde säsong men det är helt enkelt upp till skådespelerna om dom är ombord. Som James Laferty säger nått som jag tror alla håller med om, att man kan inte forsätta serien om inte alla huvudpersoner är med, alltså Lucas, Peyton, Brooke, Haley och Nathan.

Joy är den som är minst interesserad, hon vill tydligen hem till sin man och göra barn....?
Men för i helvete vad gör ett år till borta från din man, hon har hela sitt liv att leva. Gör det för fansen liksom, jag kommer inte överleva om det inte bli en säsong till, om det vara slutar nu, vad ska jag då ta mig till?

Skriv bara på dom jävla kontrakten. man kan ju inte bara gå ifrån serien när man han en chans på att få göra en säsong till .


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hoppas verkligen på en 7e säsong av den underbara serien.

2008-10-15 @ 22:06:03
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0