could the day get....

Nu till andra saker, den hrä dagen har varit konstig, det känns inte som jag riktigt har vaknat.
Somnade 5 igår eftersom jag höll på med den jävla videon, vakande 3, det var inte riktigt meningen att sova så länge.

kl 5 åkte jag och mamma till min bror i Rågsved för att äta middag, spela kort och ha den så trevligt som möjligt och sen direkt efter det så tog vi bussen tillbaka till Skarpnäck för att ta en tripp över till melle och Solla och spela kort.

Och nu så sitter jag hära, beredd att strypa windows moive maker.

Vill sova men jag vill också fortsätta att fixa filmen och ladda upp den så att jag äntligen blir klar någon gång, men jag är trööööött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0