you cant get a new one



Imorgon kommer den här tönten hem från Spanien och när jag säger hem så menar jag HEM till Stockholm, Akalla, en timme från Maria med andra ord. Och då ska jag banne mig träffa henne, ett helt dygn 24 timmar baby .
Och hon ska få sin födelsedagspresent som jag vet att hon kommer att ÄLSKA .



Det värsta med dagen var att jag bara tänkte på henne, eftersom för 3 år sen när vi började gymnasiumet, vare henne jag spenderade all min tid med och jag kan inte tänka mig att göra samma sak med någon annan nu, börja om på nytt med någon annan förutom mitt hjärta liksom .


Nej, så kan vi inte ha det, keep your friends close but your Mcihaela even closer <3

Kommentarer
Postat av: M

Naw, du är världsbäst. <3

2009-08-25 @ 21:37:17
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0