Karma's a bitch

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg, är fullt upp med att städa lägenheten. Min mamma bokstavligt tvingar mig med våld att städa . :P Har duschat heela badrummet, haha det var roligt, det droppade vatten från taket :)

Kvällen igår var helt crazy. En lång historia kort då ;
Precis typ när vi ska gå så ser jag en kille som jag jobbade med i vintras och som jag träfffade några gånger. aja, sen så slutade vi bara prata så nu undvek jag honom.
Men sen utanför så kommer han fram och mumlar massa saker som inte gick att fatta. I hela mitt liv så har jag aldrig sett en sån full människa, han kunde inte ens stå upp, han kunde typ inte prata och visste vid några tillfällen inte ens vad han hette :P
Eftersom jag måste tänka på min karma så försökte jag hjälpa honom att typ komma hem eller nått, eller att inte bli påkörd, vilket han var cm ifrån .
På 1 minut hann han komma i bråk med 4 olika killar, vem stod i mitten mellan dessa två killar, jo jag. Tur att dom inte kände för att slå en en tjej igår :P

Det slutade bra tro jag i alla fall, hoppas jag. Någon annan kille tog med sig honom iväg och sen åkte vi hem.
Det var trevligt att träffa honom igen i alla fall, även fast han inte ens kommer ihåg mitt namn :P

HAHA
Jag: Vad heter jag ?
han: jag tycker om dig
Jag: okej, men vad heter jag ?
han: men du är min kompis alltså
Jag: okej, men om jag är din kompis så borde du veta mitt namn..
han: asså jag backar upp dig 200 %

Vid slutet av kvällen så kunde han fortfarande inte mitt namn. han var väll för full för att minnas, han kände i alla fall igen mig .

historien blev ganska lång i alla fall. men jag är faktiskt inge bra på att skiva kort :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0