One tree hills is back in the game

När jag var i London så blev jag galet sugen på att se på säsong 4 av one tree hill. Men när jag kom hem så ville jag plötsligt se säsong 3, men när jag börjde kolla på den så blev jag sugen på att se olika avsnitt från både säsong1 och 2 så det blev riktigt förvirrande.
Så jag kom fram till att se alla säsongerna, se från början, det var ett tag sen och det kommer ta ett par veckor att ta sig igenom 6 säsonger. Men det är ju lika roligt och skönt varje gång så det ska bli ett nöje.
Känns som om man tappar bort One tree hill lite så nu är jag på G igen och jag måste ju bara säga att jag ÄLSKAR säsong 1, det är lätt den bästa säsongen. <3

Men det är jätte konstigt att se säsong 1 nu igen när man vet allt som kommer att hända längre fram i serien. Typ hur annorlunda alla är i dem kommande säsongerna och Leyton förhållande och hur jävla annorlunda Brooke kommer att bli . Äcklig känsla .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0