you got to read between the lines .

Vet inte riktigt om jag lever just nu . Kom hem halv fyra tror jag och skulle göra mig lite mat för man är ju så jävla hungrig efter en sån här kväll. Hade varnat mamma innan att jag ska äta när jag kommer hem så det var inte mitt fel att jag gjorde lite ljud :P .

Men det sorgliga var att jag inte ens fick äta min billy's pan pizza, det var för ansträngande. Jag var aspigg men sen när jag la mig i sängen med tallriken i sängen, mjölken på fönsterbrädan, colan på golvet och datan i knäna så blev jag helt sjuukt trött. Fatta hur mycket kraft det tog att resa sig upp och ta en tugga inte för att tala om när jag ville ha mjölken som stod åt helvete och colan som jag inte ens vågade mig försöka nå .

Så jag somnade bara . det var ganska skönt ändå. Men nu är jag pigg igen och nu skas det först kollas klart på oceans eleven och sen skas det läsas hela dagen och sen får vi se vad vi hittar på ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0