And here we go again


Svårt att blogga när man inte har en egen dator. Växlar mellan mammas och Emils så fort jag får chans :P
Ska köpa en nästa månad så då blir det nog mycket bättre.

Tentan igår är överstökad och vi får hoppas att man fick ihop nog till ett G men det får jag nog.
Nu har jag inte skola fören på måndag, ingen skola alls, inget att läsa, inget att göra, bara vara.

Håller på att kolla på gamla beverly hills nu som jag fick låna av kusinen. Har precis sett klart säsong två men kan inte riktigt bestämma mig om jag föredrar den nya verisionen av beverly hills.
Fast gamla Bevvan är i alla fall underbart underhållande.

juste har en massa bilder på min mobil that I inteend to upload men klantiga jag glömmer totalt sladden nere hos min papa.


Har självfallet gått och blivit sjuk IGEN. fuc*ing j*vla förklylningar som vägrar sluta hålla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0