Day 11- Your favourite quote

Shit OTH består ju typ bara av massa fantastiska citat så hur i hela världen ska jag kunna välja ett???

Måste tänka...

Nä fan jag har valt och det här citatet har följt med mig sen tidigt stadium i gymnasiet. Tror till och med att jag använde det som inspiration när jag skrev en uppsats. Och med tanke på mitt liv just nu och hur jag mår är det här citatet helt fantastiskt och hjälper mig en massa!

"I Realize now that when your heart breaks, you got to fight like hell to make sure your still alive. Because you are. And that pain you feel? That's life. The confusion and fear? That's there to remind you, that somewhere out there is something better, and that something is worth fighting for."

- Nathan Scott

"Truth is a lie, noboy ever really knows anyone"

- En smula deprimerande men jag är helt seriös, man tror man känner männniskor, släpper in dem i sitt liv och sina hjärtan and then
den personen visar sig vara någon annan, någon mindre värdig, man blir besviken och sviken.
Thats the truth and thats life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0