Day 12- Your favourite CODA

Nu har ju inte sett det sista avsnittet av OTH än, alltså det sista CODAt så jag väljer utav de som jag har sett.
Säsong 1, 2, 3,5 och 7 har varit cliffhangers så dem får inte vara med, (fast då hade det varit säsong 5)

Säsong 4 slutade med hela gänget lyckliga på rivercourt, vackert <3
Säsong 6 slutade med att alls drömmar gick i uppfyllelse, Brooke fick Julian, Nathan kom till NBA, och Lukas och Peyton åker iväg i bilen.
Säsong 7 slutade med att alla än en gång är lyckliga, Och det är ju ett ganska riktigt slut med Jamie som en "lucas flashback" till Karens Cafe och sedan dribblar med bollen över bron precis som Lukas. Serien hade kunnat sluta så men men,

Så alla tre CODAs är perfekta, säsong 4 mår jag nog bäst av när jag ser och tänker på för då var det det RIKTIGA OTH, men då kändes det inte rätt att det slutade för man ville se vad som hände efter high school, säsong 5 så var det det perfekta slutet när Lukas och Peyton är med och säsong 7 är det perfekta slutet för hela serien.

VÄGRAR VÄLJA!
Okej  jag väljer säsong FYRA!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0