twothousandandnine

2009 var ju fan också ett BRA år. Var i London och tog studenten med min Brie. Spenderade sommaren med kusinen och vänner. Vi hade harry Potter Marathon, hoppade studdsmatta, spelade basket, studentskiva, var på Öland, sov på balkongen och en massa annat. Började på Södertörn i Augusti, började hänga med nya människor OCH gick på Backstreeet boys den 4 december. Fick säsong 5 och 6 av OTH också :)

Dem här fyra åren som jag nu har visat var underbara, kommer knappt ihåg den jag var under dem åren men jag börjar hitta tillbaka och vid vissa ögonblick och tillfällen känner jag verkligen att jag är påväg dit igen och när jag ser dessa bilder från den gamla goa tiden så vet jag att det är dit jag vill.

2006, 2007, 2008 och 2009 <3

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0