0.8 One moment

har sagt det förut, säger det igen. Det här är mitt favoritögonblick någonsin. Visst jag har varit med om andra ögonblick i mitt liv som kanske var lite mer speciella och betydelsefulla, men den här dagen upplevde jag något helt annat som jag aldrig har gjort igen.

Den här eftermiddagen var vi på Slandölägret, alla barnen hade åkt hem, vi sitter och vilar, och det börjar spöregna. utan att tveka sprang jag och Kajsa ut i regnet utan skor och bara sprang och sprang och skrattade och man kände sig så fri och lycklig, kände gräset under fötterna och  vattenpölarna vid gungorna. kändes som om det inte fanns ett bekymmer i världen.

Vad jag skulle göra för att uppleva det ögonblicket igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0