Baksmällan 3 ?

Måste bara kort dra världens roligaste historia.

I lördags åkte jag hem till min bror i Rågsved, han, jag och hans kompis hälllde i oss redbullvodka och öl medan vi körde Mariokart turnering. Sedan kom Thimmy och var med i leken. Någon timme senare hämtar vi upp Santi från Centrum. Det var nu kvällen började urarta. Öl efter öl och en massa tvspel och musik.
Vi satt och spelade alias, Santi ramlar av stolen och jag säger till folket att jag ska iväg och träffa en kompis.
Fick jag gå ? NEPP. Cecilia tar min väska, tacklar mig, nere på golvet ligger jag med strypgrepp. Slutligen kom jag därifrån, när jag är klar ringer jag och frågar Cecilia om festen fortfarande är igån och om jag skulle komma tillbaka. JAAAA FY FAAAN svarade hon!. Det är nu det roliga kommer;
Kommer dit, min bror ligger och sover på balkongen, Thimmy går runt i brors morgonrock är helt borta, Cecilia ligger halvnaken, heldäckad i sängen, Eddie ligger också däckad på golvet, ölburkar öööverallt, cigaretter i badrummet, madrasser på golvet, och alla är helt borta.

Min tanke; vad FAN hände? jag var borta i två timmar max, lämnar alla RELATIVT nyktra och kommer tillbaka och finner alla helt borta. jag pratade med Cecilia tio minuter innan och då var hon uppe och igång men när jag hittade henne var hon i kontaktbar.

Det var verkligen ett baksmällan ögonblick och jag kunde inte göra något annat än att skratta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0