DÅLIG DAG men Maria tror på ödet .

Den här dagen sög TOTALT har varit så jävla irriterad hela dagen.
Detta hände;
>Dåligt väder på morgonen
>Välte ut saltet över hela diskbänken
>Sen oboyskålen över hela diskbänken
>Har franskaläxförhör tydligen, vilket jag inte visste
>Har glömt bort engelsaläxan
>Fick veta att jag fick IG på mitt matteprov
>Blev trakasserad av franskaläraren efter skolan eftersom hon vill att jag ska gå på speciallektioner
>Fick Jennie att gråta


Men nu är det så att jag tror på ödet och att allt händer av en anledninge, you know karma.
Så att allt detta dåliga händer kommer bara leda till något bra och det är menat.
Som t.ex. matteprovet, jag ska göra omprov på tisdag och då kommer världen göra så att jag får jätte bra för det är min sista chans och jag har kämpat så jävla mycket.


Kommentarer
Postat av: jennie

jag drar till han i morgon måste verkligen lösa detta..!! tack för att du sa allt

2008-04-02 @ 22:16:48
URL: http://skrattefnatte.blogg.se
Postat av: Maria

det är lugnt, försök i alla fall fixa allt .

2008-04-02 @ 22:40:25
URL: http://aptitude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0