Det finns sådana roliga filurer .

Var  på unga örnars stockholmsdistrikst årsmöte idag och typ någon timme innan vi skulle sluta kommer några tjejer in och ska sjunga ett par låtar. Och jag är ledsen men jag höll på att börja asgarva när dem kom in i rummet, HAHA det var tre tjejer och dom alla tre hade idobuminsalva utsmetat över hela ansiktet typ, nej men över läpparna och typ hälften utanför. Jag kunde inte ens titta på dom, jag var tvungen att sitta med handen för munnen och typ titta bort. Så hysteriskt roligt. Fattar dom inte att man inte kan ställa sig framför 40 människor så där och sjunga med den där vita smörjan över hela ansiktet? Det var grymt pinsamt, jag skämdes för dom, jag skulle ha dött om jag stod där uppe med dom. HAHAHAHAHAHAHA. No offence .

Kommentarer
Postat av: Michaela

Idominsalva heter det väl ?

2008-04-06 @ 22:47:19
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se
Postat av: Maria

same shit

2008-04-07 @ 00:49:56
URL: http://aptitude.blogg.se
Postat av: jennie

hahah vet sa till dem men ville inte fatta det..hoppas inte ja va som dem hahahXD

2008-04-08 @ 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0