Hon kan vara så gullig

känner att jag inte har bloggat nått på hela dagen så nu slänger jag in ett inlägg om dagen.
Dagen har väll varit okej, har skrattat lite mer än vanligt bara för att Afroz är så himla gullig.
Hon var as irriterad, sur och arg hela dagen för en tjej har tydligen slarvat bort hennes bok så nu måste Afroz betala för den. Hon seriöst funderade över att bryta sig in i bibliotekets dator och att stjäla en av böckerna som låg där och sedan lämna in den. Fullkomligt galen. Sen så börjar hon snacka om när hennes moster fick en taimassage i Taihland och att blodet stoppade. Så börjar hon upprepa orden "blodet stoppade" och försökte "stoppa" vårat blod genom att klämma på våra ben, hon skrämmde mig nästa. Men det är omöjligt för Afroz att vara sur så det slutade bara med att hon skrattade, delvis för att jag mobbade henne:P Sorra Afroz.
Men jag hälpte faktiskt henne med hennes CV så hon ska vara glad på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0