Some wounds never heal, they just stop bleading

har så jäävla ont i mina fötter. Har gått med klackskor sen kl halv 3 idag, jag orkar inte mera. Tänker aldrig ha på mig högklackat igen i hela mitt liv.
Dagen började med att jag gick till bagis för jag och skulle hjälpa pia att handla mat till mötet imorgon, sen så gjorde jag min berömda cheesecake, utan elvisp som gick åt helvete om jag får säga det.
Sen så åkte massa människor till hötorget för vi skulle äta middag på någon mongolisk restaurang. Sen snabbt som fan skulele jag tydligen tillbaka till skarpnäck för att följa med Sofia och Kim till flaten, fråga inte varför, det regnade och jag hade fortfarande högklackat. Vi kommer dit, och ville bara därifrån igen. Bara en massa emo's som kunde varenda jävla text till varandra låt som spelades och en tjej sprang runt med bara ett linne, vilket verkade fullkomligt galet. Vi drog fort som fan, enda anledningen till varför vi kom dit var för att Sofia ville ha cigg från en snubbe, hon fick inte ens ciggen. Vi helt enkelt kom, vi gick men vi segrade ju inte .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0