Test .

Detta är ingen skämtfråga utan faktiskt är följande utarbetat av en psykolog.

Ingen jag känner har svarat rätt, inklusive mig själv.
 
 En kvinna var på sin mors begravning. Där mötte hon en man hon inte
 kände igen. Hon tyckte att mannen var fantastisk - rena drömmannen och hon blev
 förälskad ögonblickligen!
 Då begravningen var över, försvann han utan att hon fått hans telefonnummer.
 Ingen visste vem han var så hon kunde inte kontakta honom. Några dagar
 senare mördar hon sin syster...
 
 Fråga: Vad var motivet till mordet på hennes syster?
 
 
 
 (... tänk lite innan du svarar och skrolla sedan ner .....)

 
 
 
  
 







 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 








Svar: Hon hoppades att mannen skulle dyka upp på även denna begravning!
 
 Om du har svarat rätt, tänker du som en psykopat.

 Detta var ett test skapat av en känd amerikansk psykolog och som användes för att se

 om man tänker som en mördare.
 Många seriemördare som deltog i testet svarade rätt på frågan.
 
 
 Om du svarade fel kan du skatta dig lycklig.

 Om du har svarat rätt, ber jag dig vänligast att meddela mig,

 så att jag kan ta bort dig från min mail-lista.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0