Va fan hände i morse ?

Vete fan vad som hände i morse. Jag var fullkomligt borta i morse .Först när jag typ vaknade så trodde jag att det var lördag så jag stängde av larmet over and over. Jag till och med tänkte för mig själv varför i helvete jag stället larm på en lördag?. Men så insåg jag att jag det var torsdag men jag somnade om ändå. Sen så vaknade jag en andra gång och trodde att det var lördag igen men kom snabbt på att det var torsdag, men då var det försent, kl var 10:35 och jag började 10:00 och nästa lektion började 11:20 så jag hann inte till den heller. Så nu bestämde jag mig för att komma till företagsekonomilektionen som börjar 13:20. Men jag missar den underbara lunchen i skolan :( Fiskpanetter, min och Michaela mat :D well well, får väll hitta på något gott här hemma, är lite sugen på varm choklad faktiskt, det tar vi nog och gör :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0