31 Augusti

Var hemma hos min pappa och hans tjej i Gustavsberg ikväll, vi hade en liten familjemiddag, om man kan kalla det så, men dom två och hennes son. Ganska trevlig faktiskt. Vi åt mat och sen spelade vi Triva, fast i lag, jag med pappa och sen dom två tillsammns.
Vilket var ganska bra, för dessa frågor, var fan omöjlig, det gick åt helvete för mig, tur att jag hade min pappa på mitt lag:D

Dom ska titta på hus någonstans i Gustavsberg i morgon tydligen. Gud vad mysigt att dom ska flytta till ett hus någonstans på landet och vara en familj, så länge han är lycklig så är jag lycklig:D eller är det inte så man brukar säga ?


Kommentarer
Postat av: Emelie

jaaa guud va skönt att sätta sig på balkongen å äta frulle nu!! sitter på jobbet lixom inte världens mest exklusiva ställe att käka på..!!



Hur som slutar jobba 8 på tisdag antingen tar vi filmen då eller onsdag? tänkte du går ju i skolan såre inte blir för sent :P när slutar du onsdag?



PUSS

2008-09-01 @ 08:35:24
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0