Hemma bra men borta bäst

Hemma nu från slandö, vet inte riktigt om jag tycket om det. Sure, jag har längtat hem som fan hela veckan men jag mår alltid dåligt efter att ha kommit hem från ett Unga örnarläger och Slandö är ännu värre, man mår så bra när man är med vänner som man har känt så länge och med barn som smälter ens hjärta.
När jag kom hem och träffade mina katter så råkade jag börjar gråta, har saknat dom så jävla mycket och efter att kajsa hade fått reda på av sin mamma att en av hennes katter hade blivit påkörd och dött blev jag ännu mer ledsen när jag träffade mina älsklingar, har saknat dom mer än ord kan beskriva.
Och jag har ju också saknat hem så det kan vara därför jag grät men också för att jag saknar tillbaka så jäävla mycket, Slandö är det bästa som finns, där kan man bara vara och man mår så braa, den här veckan är den vecka jag  älskar mest på hela året, det är den jobbigaste veckan men jag älskar den mer än allt.


Kusinen i upphittatlådan och första dagen på Slandö <3



Daniel och Sebastian kör över barnens all packning.



Jag tar ut en jävla skit sticka ur min fot || Hanna drar Sofia och Kalle ner till Kiosken



Zandra, Hanna och Emil badar || Alla barnen har kommit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0