Morfras landstället and humiliation here we come

Okej så imorgon ska hela famlijen göra en resa tillbaka till morfars landställe:D jeej.
MIn moster fyller år i typ december men hon och hennes man och dotter ska flytta till USA i ett år så vi firar hennes 40 årsdag imorgon istället. Älskar morfars landställe men nu måste man gå runt en hel dag och mingla och vara trevlig mot massa människor som man inte har en aning om vilka det är.
Undra hur många gånger jag kommer att höra" men oj, sista jag såg dig Maria så var du så häär liten" och så ska dom göra små gester med händerna, skjut mig nu liksom.

Det kommer säkert att bli jätte trevligt, har ju mina bröder som en räddning, vi tre är exakt likadana och kommer säkert alla tre att gömma oss i ett litet hörn, eller stå ensamma och bara vara med varandra:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0