Stockholmsdagen 08-08-08

Är faktiskt inte så pepp inför morgondagen faktiskt. Jag vet att det är stockholmsdagen och man ska vara fett pepp och på och en solstråle, men jag sitter fan hellre hemma och tittar på one tree hill imorgon. Ska man verkligen åka in till stan och spendera hela dagen i stor sett inne i stan? Plus att det kommer att regna?
Shit
va tragisk jag låter nu, här kommer en så kallad rolig dag och jag sitter heller hemma? herregud Maria .

Nej men seriöst, det kommer säkert att bli jätte roligt, får jag hoppas. Ska upp tidigt på lördag så det får väll helt enkelt bli en tidigt kväll...

Fast det är ju faktiskt ganska coolt att det är stockholmsdagen, den kommer ju bara komma en gång. 08-08-08 liksom.

Kommentarer
Postat av: Emelie

neej den kommer igen år 3008!! då äre också 08-08-08 (A)

2008-08-08 @ 17:54:40
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Maria

haha jag kolla in så långt in i tiden :P

2008-08-09 @ 00:33:44
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0