the day of the year was here

Klart man kommer hem tidigt från stockholmsdagen. Nej men seriöst den här dagen är bara en ursäkt för fjortisar och ungdomar som inte vet bättre att supa sig fulla och göra bort sig. Personligen spenderade jag kvällen med min kusin och våra mammor, party där liksom:D Nej men det var faktiskt asroligt, hade skitroligt, var nog dom enda på kungsan som skrattade som galningar, kan ju lugnt säga att människor tittade på oss, men det är okej:D

Sofia skickade in en bild på mig och henne som visades på storbildsskärmen i kungsan, 10 sek senare får jag ett mess av Emma där det står" Såg dig på storbildsskärmen på kungsan!! :D jag har också varet med 2 gånger:P"
2 minuter innan så hade jag precis sett henne också :D
Haha skitroligt måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0