Let's remember Benidorm - 22 Augusti

Den här dagen åkte vi till ett jätte stort matköpcentrum och köpte massa mat och shoppade lite.
Senare på kvällen gick vi på en svensk restaurang och drog ut och festade lite på kvällen, fast det kände som om jag var den enda som verkligen festade AKA drack. Det sög lite grann, förutom för dom andra som fick se mig på ett jävligt roligt sätt måste jag ju säga.



Vårat hus. Vi bor 7 våningar upp till vänster.



På bussen till det stora köpcentrumet



Sofia hittade en galet stor Bacardiflaska



Jag, mina nya skor och den stoora bacardiflaska :D



världens SÖTASTE vessla eller iller, har ingen aning, men den var underbar iaf. <3



Emelie fick ingen fisk i sin fiskburgare. även fast vi sa " she wanted a fishburger, but there is no fish in this" förstod dom inte . spanjorer liksom, vad ska man säga?



Emelie efter att hon tillslut fick sin fiskt, hon skulle se glad ut, men hon ser bara helt galen ut hära...



Utanför spanska HM. kändes precis som om man var i Sverige när man kom in dära.



Skönaste kille som vara som en robot typ.  Det bästa med den här bilden är att han håller på att börja skratta, åt sig själv, asskön.



Det fanns en affisch på kaknästornet inne på den nordiska restaurangen



Skulle shota en JÄVLIGT äcklig shot



Inte mitt finaste ögonblick kanske, men mina ben ser bra ut :D



Påväg hem från en låång utekväll

Mina tre favoritbilder kan man lugnt säga. älskar dom allihopa. Prommenad på lavantestranden påväg mot alla klubbarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0