Let's remember Benidorm - 20 Augusti

Today was the day we kom dit, var vaken i 37 timmar tror jag, men jag hade det i alla fall roligt :D




MIn resväska
 


Mamma och emelie timmarna innan vi ska dra



Jag på flygplatsen i väntan på att få gå på planet, kl halv 6 på morgonen typ

fin utsickt hade vi från planet i alla fall 



Jag och Emelie trötta på planet




Emelie och Sofia på Burger King dom första minuterna i Benidorm



Sofia och Emelie visade mig sina konster i poolen



Sofia brun som fan



Prommenad mot maten



Pia och Emelie vid restaurangen



Jag och kusin på stranden på en strandprommenad



Nattbad :D


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Den tredje bilden var riktigt fin älskade verkligen ditt leende det var så fint i bilden :)

2008-08-28 @ 20:42:45
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0