Britney Spears is a hell of a girl

Dokumentären om Britney ikväll var allt jag och lite mer vad jag hade förväntat mig.
Hon är en sån underbar människa som harn en sådan positiv syn på världen och hennes liv fastän hon lever ett riktigt jobbigt liv, jag vet att det finns människor i världen som har det mycket värre än hon, men seriöst? vem fan vill ha 20 tal papparazis efter sig ständigt, då man inte ens kan gå ut ur bilen.

Jag tror att människor har missuppfatat henne och man har alla dessa fördomar av henne pga det som står om henne i tidningarna, men som hon sa i intervjun, hon blev bara trött på allt och ville göra uppror så hon gjorde alla dessa "dramatiska" sakerna förra året. Vem skulle inte bli helt galen i den livstilen och bara vilja skrika och bli rebellisk?

Fick nästan en tår när hon själv började gråta, när hon sa att hon mår jätte dåligt, det är så sorgligt att ser hur hon gömmer all sin smärta bakom ett leende, men ändå inspirerande hur hon ser allt med en sån positiv syn, oavsett om hon mår dåligt så ler hon och är en glad person.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0