Plugga plugga plugga bort din sura min :D

ojojoj jag är så ruskigt grym, det är okej att vara avundsjuk :D
Jag började göra instuderingsfrågorna till psykologiprovet idag, det är ca 44 frågor och jag gjorde klart ALLA nyss :D
inte nog med det, jag har även hunnit sova två timmar, gå till tandläkaren, tittat på ett OTH avsnitt, bloggat och varit på gruppen i en och en halv timme. Jag är fantastisk.

Orka börja en vecka innan, mitt råd, gör det dagen innan eller två dagar innan :D
 

Såhär ska det iaf inte gå på onsdag ;) :P
Fast det här var ju åt andra sidan ett matteprov, så det är försåntdigt. Right?

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahahha va söt 2p gumman! vad gör du i veckan btw? pratat något med sofia? jag vill ha kortkväll make up people!! :D

2008-12-01 @ 23:03:32
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0