The dark knight, sex and the city and mama mia

Glömde säga att jag fick ett trevligt paket från enjoy idag :D
Hade beställt Sex and the city, the dark knight och mama mia :)
Mama mia är mamma julklapp, hon har sagt tusentalsgånger att hon vill ha den (hoppas hon inte ser det här :O )
Sen är sex and the city och the dark knight till mig själv, tänkte ge bort dem i julklapp men visste inte vem så det fick bli en present till mig själv :D

Fast the dark knight kom inte idag:( den har ju inte kommit ut än så den kommer om någon dag skulle jag gissa.

all wonderful movies

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Åh håller verkligen med..

2008-12-10 @ 08:53:35
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0