Fredagen den åttonde ..

Har typ suttit och gjorde alla fucking instuderings frågor till historia provet i tre timmar nu.
Det är inte ens mitt jobb ju :P vi brukar alltid få Emma att göra alla frågorna:P eller i alla fall dom svåraste men eftersom hon är i Holland så dumpades ansvaret på mig. Well well jag antar väll att jag får ta det som en ära eller nått:P Nu är det bara att sätta igång med matten. Har båda proven nästa vecka så jag måste plugga hela dagen idag och på söndag, måndag och tisdag. Fast det känns inte som om jag kommer att plugga i alla fall, det är för tidigt, kan bara plugga bäst under stress, typ om det är kvällen innan. Har redan börjat göra saker som jag inte borde göra, som tex skriva i bloggen, klippa håret:P(fråga inte) och tittat på one tree hill .

image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0