mama i hoome

Mamma kom hem idag, jag vet inte om det är en bra sak eller inte...
Fine, har saknat henne lite och det är bra att ha någon som kan gå och handla åt en när man inte själv orkar gå ut:P Men det var så galet skönt att vara ensam hemma i TRE HELA VECKOR.
Kommer sakna det. Fast jag blev ju lite enssam då och då men det var det värt. Då behövde man inte prata med någon och det var tyst hela tiden. Nu kommer hon in i mitt rum hela tiden och det låter från alla hörn av lägenheten.
Men men hon åker ju till GBG på fredag så då får man en helg för sig själv igen.
Och nu kanske hon litar på mig också att jag inte ska ha några fester och bla bla bla för jag har ju faktiskt inte haft det. Vill bara vara ensam, det är fett skönt att vara ensam.

image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0