mat ?

Okej så jag skulle göra mat typ vid exakt kl 6.. Gick till frysen och såg en lasagne ligga dära, tänkte precis ta den när jag såg att det låg plättar i en av hyllorna också...nu blev det lite knepigt.
Sen så började jag tänka på kötbullar eftersom jag såg ett paket.
Nu gick det åt helvete, hade ingen aning om vad jag skulle äta.
Så jag sätter mig ner på bordet och tänker ett tag och försöker se alla maträtterna framför mig.
Satt där typ i 3 minuter och hade ingen aning om vad jag var sugen på.

Sen så började jag tänka att jag kunde äta lasagnen i morgon innan jag går till lokalen eftersom det går ganska snabbt.  Sen så åt jag ju faktiskt kötbullar igår och man måste ju variera sig lite. Så det blev plättarna:D

Jobbiga knipor jag hamnar i hela tiden :P
väldigt gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0