no comment .

väldigt lång dag i skolan får man väll säga :P går egentligen från halv 9 till 4 men kom till skolan, gick till franskan sen samhälle men sen så var det så att vi har 4 timmras håltimme tills min sista lektion börjar 10 i 3. kändes lite onädigt att vara i skolan, plus att jag har en olidlig huvudvärk. Så nu har man varit hemma och har absolut ingeting att göra. tänkte sätta på lite one tree hill men då började jag städa mitt rum istället:O
What´s up with that?

Kanske borde börja med geografin som ska vara klar imorgon/fredag, annars kommer Emma att döda mig brutalt.
och kolla in det här, jag har ingen geografi imorgon så jag börjar egentligen då typ 12 men nej nej tänkt igen Maria. Då ska Emma vara en *host" bitch*host" och tvinga mig till skolan kl TIOOOO. orättvist! Bara för att hon har spanska morgonen och hon orkar inte vänta på mig. Försökte få sovmorgon till halv 11 men Emma kan faktiskt vara läskig.
Anyway, ska sätta igång med arbetet nu .

PS: idag är det Greys :D

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG är inte läskig, vill bara att vi ska bli klara med arbetet! Call me a bitch if you want to, but you are gonna thank me later :P

2008-02-13 @ 20:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0